fredag 24 juli 2009

dagarna går..

hejsanhejsan. i onsdags som sagt var jag med jessica och mot kvällen åkte jag och jessica till sopis och var med henis, rasmus och joel. sedan åkte vi hem till joel och kollade på lite film (mys) och spelade kort osv. sedan skulle jag och jessica skjutsa henis och rasmus till henis för dom skulle äta, så vi skjutsade dom dit och sedan var vi med dom hos henis till ungefär kvart över 1 :) vi skulle gå upp för trappan och jag och henis sa till jessica att hon skulle akta huvudet, för det står ut en sak i trappen! då precis såg jessica ett sött kort på henis när han var liten och skrattade lite och tänkte inte alls på vad vi sagt så hon slog huvudet rätt upp i taket. hahhaa (y) jag skrattade så mycket att jag ramlade baklänges! :p sen ramlade jessica på mig och vi låg och asgarvade. jessica var bitchig och högg på rasmus hela kvällen :D hahaha! sen skjutade vi dem tillbaka till joel vid 2 ungefär sen åkte vi hemåt!
igår så var jag med jessica igen, hihi ovanligt:) jag kom till henne vid 12-1 och vi kollade på tv, sedan åkte vi ner på stan och jessica skulle köpa en mobil. vi tittade på den ett bra tag sedan frågade vi en person lite frågor om den, sedan när hon skulle köpa den så var den slut ;o irriterande.. men nu ska hon beställa den (y) nice! vi åkte iaf hem och åt osv, sedan spelade vi kort och hade allmänt jävla kul igår kväll :D jag älskar dig <3>nu ska jag vara med jessica idag igen, vi ska baka lite trorja:) sen får vi se vad vi hittar på ;*

pusss&pill :*


1 kommentar:

  1. haha, ja vi allmänt jäkla kul!:* och ännu skojigare idag!<3

    SvaraRadera