onsdag 22 juli 2009

allt och inget

hejsan. jag sov ju hos jp i husvagnen, vi myste och åt lite godis och spelade kort. sedan gick vi och mötte henis, så kom han och efter ett litet tag så gick jag och henis och mötte joel. så spelade vi kort ett tag och åt lite gott, sedan skulle dom hem och jag och jp började snacka massa gojja (y) haha.. och kvällen slutade inte roligt iaf :(( aja vi somnade kring 3tiden och vaknade vid 11 trorja, vi spelade lite kort. åt frukost och sedan åkte jag hem! då åkte jag och jessica ner på stan, vi skulle fixa över lite pengar på mitt sparkonto och titta runt lite i plushuset med tanke på hur längesedan man var där. men det blev en hel del handlande, jag köpte bland annat; grön-vit tunnare tröja från vero moda, ett linne från hm, en hårspray, ett par trosor, nagellack, skor från skokanonen :) så nu får jag inte göra av med mer pengar för det är behövligt till turkiet sen (y) sedan åkte vi runt lite på mopparna, och framåt kvällen gick vi en promenad till 7eleven och sedan var vi med henis, willes och rasmus:) vi tittade på film och sen gick jag och jessica hem till mig och såg film så sov jessica hos mig! hihi.
igår så vaknade vi vid 11-12 tiden och gick upp, inte fint väder. så det blev ingen lagfest igår! men jag och jessica roade oss ändå, vi åt mat, vi åt glass och vi åkte fram och tillbaka mellan oss och fixade grejer. vi spelade massor av kort och väntade på att telefonen skulle pipa och till slut gjorde den det och efter det åkte jag och jessica och hämtade willes och alex, så åkte vi hem till mig. och efter några timmar och en film och så, skjutsade vi hem dem. jag åkte till henis och var med han och rasmus och myste till en film, åkte hem runt 2 och somnade som en stock:) idag vaknade jag runt 12 tiden och det var fint väder (y) gick ut med hundarna på gräsmattan och lekte med dom och nu ska pappa snart laga pannkakor sedan ska jag vara med jessica :D

(bilder på kläderna kommer)

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar