lördag 16 maj 2009

hemmadomare?

nu är jag hemma efter en dag i slätta.
matchen var i vårt spel bra, dom spelade också bra. men fan ta mig , dom hade en jävla hemmadomare. hur kan man låta en syster till en i laget få döma matchen? jag förstår inte hur dom tänker, så orättvist, vi spelade inte fult och vi gjorde inte nå många fel men ändå fick dem minst 10 frisparkar, och när dem lägger bollen i straffområdet på frispark, det var då tammefan helt sjukt. domarjävel , kunde inte döma i huvudtaget ;o
sedan deras fula äckliga tränare, som började bråka med våran tränare. han kan rent ut sagt gå och hänga sig faktiskt! och fega domarjäveln vågar väl inte ge nå gult eller rött kort för då får hon väl skäll , haha. JÄVLA NOLLA! precis som roger sa (y)
dem hade allmän tur och vi hade en målis som aldrig stått förut och hon var jävligt duktig. men när vi möts ska ni få känna tillbaka på det, vi ska ha en hemmadomare och ni ska tamefan få så jävla mycket skit :)


nu ska jag lugna ner mig,

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar