söndag 17 maj 2009

fotboll (y)

hej (: idag vaknade jag vid halv 11, ringde och väckte crille för vi skulle ner på klockarvallen och kolla på henis match. men när jag kom ner vid 11 var det ingen match och crille var ej klar så jag åkte hem till min syster och så fixade hon lite rabarber som jag kunde ta med mig hem till mamma så vi kunde baka paaaaj. lekte med filippa lite medans :) hon börjar bli så stor, världens sötaste.
sedan åkte jag hem med rabarberna och ner på fotboll, för den började visst vid 12(: satte mig först med emelie och väntade på crille, men då kom jp, hanna och emma och satte sig vid oss sen kom crille:) med en boll rätt på oss så förlorade dom matchen, hehe. men bra spelat ändå! sedan blev det att åka hem och äta lite mat och klippa gräset! sen tillbaka med jp och hanna för att titta på a-lags matchen, där dom vann med 3-1 om jag inte minns helt fel:)(y)
sen efter den blev jag linjedomare på 95ornas match. men var bara det halva matchen sedan åkte jag hem och tvättade brorsans bil, utvändigt och invändigt. sen blev det mat igen:) grillat är mums, tack för en toppendag alla som gjorde den.

henis är busig


pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar