lördag 28 mars 2009

jag är tyngdlös och svävar på moln.


hej. jag är dålig på att uppdatera, jag vet inte.. har mycket att tänka på! magsjuk söndag-tisdag, världens händelse som jag skäms mycket över.. jaja. onsdag hade vi studiedag, så tisdag-onsdag sov jag hos jesper. onsdags åkte jag hem rätt tidigt, umgicks med jessica och tränade fotboll:) i torsdags åkte vi till borlänge med klassen på uf mässa, ssen fick vi gå på kupolen. åt på donken, mums (y) chillade lite i affärerna med erika och jessica, det var skoj:) igår fredag, så gick jag till skolan och det var skönt bara att det blåste så förjävligt. men slapp göra samhällsprovet, så det blir nästa vecka förmodligen, måste se till att plugga då också. måste få det gjort eftersom jag har utvecklingssamtal på fredag också. uschdå, får väl hoppas på att det går bra ändå. efter skolan åkte jag hem och åt lite gottiga nudlar, sen tog jag och jessica mopparna ner på träning. då började det snöa hur mycket som helst, så det var ju inte så himla kul att träna precis, men sen påvägen hem gled moppen en hel del, jävla snö.. trodde ju det skulle bli vår nu:( sedan duschade jag och stack till norberg, åt tacos och umgicks med evelina, jesper och hans kompis. haha, ja det går inte att inte skratta åt killars kommentarer, som egentligen är hur dåliga som helst. men det är ju bra att man skrattar, det förlänger ju livet;) sen blev det film, sen sov vi. imorse åkte jesper klockan 08.00 till västerås på innebandy dm, han kommer inte hem förrän vid 6-7 tiden, så jag får väl sitta här och ruttna. nej men, evelina borde komma när som helst. hon har varit i stallet, så jag och hon får väl hitta på något att göra under tiden:) vi får väl lov att laga mat tills han kommer hem annars blir han väl sur! hihi. imorgon har vi match :D TAGGA!

skriver imorgon.

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar