tisdag 31 mars 2009

allt och inget.

tjeena. i söndags hade vi som sagt match i östansbo, vi kom dit som vanligt och böt om. när vi sedan skulle åka mot grusplanen märker vi att spelarna i motståndarlaget kör bil ;o chockade blir vi, om inte annat.. så kommer deras tränare fram till mig och jessica och frågar om vi undrar om ålder, och ja.. 89;or. alltså 20år ;o och mycket äldre än oss. men med tanke på att dom var 20 och vi är 16-17 år. så gick ju matchen riktigt bra, för vi förlorade bara med 3-0 och det var riktigt bra gjort av oss tycker jag iaf (a) efter matchen svängde vi in på en öde mack och köpte lite gott efter en hård men rolig match, och nästan somnade påvägen hem. sov skönt den natten:) igår struntade jag i fotbollsträningen för jag kände att jag behövde plugga lite, åkte till norberg för att sova där. pluggade järnet och fick alla rätt idag:) hihi. mysig kväll igår. jag och evelina bestämde att nästa torsdag ska vi åka till västerås och gå på stan sedan på bio, hon jag och jesper:) det kommer bli kul. då är det även en månad för mig och jesper :* gud vad tiden går fort. så lycklig är jag! imorse tog jag bussen kvart i 8 från norberg påväg mot avesta men så var det en trafikolycka som skett, så fick stå i kö och kom försent till skolan....
idag ska jag gå på stan med jessica, vi slutar snart. sitter på världens sämsta lektion, näthandel.. och efter vi varit på stan ska jag hem och plugga, sedan ska jag nog över till min syster och filippa en sväng:D


pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar