fredag 6 mars 2009

happy ?!

igår tränade jag, hos min syster. ja och jag träffade filippa, vilken balans ungen fått, så himla fort det går. nu kryper hon för fullt, man hinner knappt med och se vart hon tar vägen, sen helt plötsligt kan hon ha fått tag på ens mobil eller vad som helst och sitter och biter på :') haha. hon kan ställa sig upp helt själv, eller ja iaf om hon har ett bord eller så att ta emot sig på. så himla gulligt att se! idag har det bara vart en riktigt jobbig dag i skolan, hade så jävla ont i magen så det finns inte. sovmorgon iaf, hade datakunskap första lektionen och då blev jag sur direkt... för jag skulle göra ett jävla prov men det var så svårt och jag fattade ingenting så jag gav upp direkt och sket i det, satt bara bredvid jessica resten av lektionen och pratade. på samhällen gjorde jag och jessica nå säkerthetskontroll på hp, så vi slapp den lektionen också. sen på svenskan satt vi och letade efter en låt halva lektionen och , ja vi gjorde inte mycket idag:) fick ju lov att ljuga för svenskaläraren, vi skulle ha lämnat in en novell idag men det hade ju såklart jag inte gjort. hade inte ens börjat på en, så hon frågade mig om jag gjort någon och då ljög jag och sa ja. det skulle jag ju inte gjort för då ville hon ha en sammanfattning om vad den handlar om, så jag hittade på massa och ja... nu sitter jag här och har skrivit en halv novell, om just det jag berättade till läraren. tror det blir riktigt bra, hoppas jag.. hon är ju så jävla sträng på betygen. ikväll kommer syster, patrik och filippa hit och äter. mina bröder kommer säkert också hit med deras flickvänner, ska bli trevligt. resten av helgen, ska bli mys.. hoppas jag. vi får väl se vad man hittar på.
nej nu ska jag fortsätta skriva så den blir klar någongång, sen ska jag vara social ikväll.

söööööt (L)

pusss & pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar