onsdag 4 mars 2009

foooootboll <3


hej . ja vad ska man säga, jag har börjat träna fotboll nu igen. det går fint, men får inte överanstränga mig eftersom jag inte fått mitt ilägg än. men den 10, dåjävlar blir det att mäta ut det. så snart så, blir det full fart igen! men det har både varit roligt och skönt att kliva i fotbolls skorna igen, och nu ska jag ju beställa ett par nya också:) så den här säsongen ska bli toppen. men sjuk är jag, förkyld och ont i halsen så jag vet inte vad.. och inte fan blir det bättre av att man måste dansa på gympan, nej det förvärrar allt med alla äckliga basiller.. usch. men just nu längtar jag bara tills nästa lov, verkligen.. vill bara kunna ta det lugnt en hel vecka sådär igen:) saknar redan lovet.
det kändes ju inte så jätteskönt att komma tillbaka till skolan, ffan.. önskar jag bara kunde hoppa av nu:(


nu ska jag ta och mysa lite.

pussss & pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar