tisdag 10 februari 2009

värt :)

det händer inte så mycket i mitt liv just nu,det står mest bara still och vajar lite fram och tillbaka som på en gungbräda.. men inget speciellt händer! men imorgon drar jag på kryssning och kommer tillbaka på torsdag, tycker ni som har mitt nummer kan ta er tid att skriva lite sms med mig onsdag/torsdag, var allmänt trevliga:) fredag är det lite smått på morgonen sen kommer jag till skolan till lunchtid:) jag som har två lektioner på en hel vecka, känns ju ganska så jättebra. men måste jobba hemma lite, skitskola..

på lördag kommer stefan och helena hem :) då är det även alla hjärtans dag, som ska spenderas... hihi :* men på fredag, den trettonde sticker micke till thailand, dom bara skiftar ställe.. bara sådär. men då kanske man har lite för sig självt att låna hans lägenhet då:) kommer ju bli toppen.
nu håller jag på att ladda ner the grudge 3 , läskigt:) tänker jag inte se själv, då kommer jag vara så nära inpå döden man kan komma. så , se den med mig?:D

förresten så kan jag ju ladda upp någon bild från helgen, HP08 (L)



pusss & pill :*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar