fredag 6 februari 2009

helllllu . var ett tag sen nu:)
saker och ting går upp och ner, fram och tillbaka.. vet inte riktigt vart jag har mina vänner och jag vet inte vart jag ska vända mig när jag mår som sämst. känns lite drygt.. men som sagt så har jag fått min medicin och det är jag glad för, jag hoppas att allt blir bättre snart.

har inte gjort speciellt mycket denna vecka, tränat och tittat på filmer. lekte med jessica igår, vi "pluggade" lite. jaag är så himla glad över att jag köpte dom där byxorna:)

imorgon sticker jag med familjen till sparreholm, ska till min halvsyster och hennes sambo och deras barn dexter (1 år och 7 månader) och alva (1 månad) :D hihi ska bli så kul att träffa sötisen jag blivit moster åt. sen på kvällen blir det klassferre (a) :D på söndag blir det att plugga och ta det lugnt, måndag = studiedag. ska kanske till å-dal och hälsa på, sen ska jag pluggapluggaplugga till provet jag har på tisdag. tisdag blir mest lugnt, på onsdag så åker jag på kryssning, kommer hem på torsdag kväll :D sen var det ju nästan helg igen. hihi. sen är det bara en vecka kvar tills jag sticker till tjeckien, ska bli så himla roligt och skönt att komma iväg från aveesta:)

nu ska jag ladda hem en film och kika, ensam ): men jag lider inte av det , kan vara skönt ibland.
grattis till kusin felicia<3


pusssss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar