onsdag 21 januari 2009


shululu. nu sitter man här och fryser medans brorsan och hans sambo helena sitter på ett plan
påväg till thailand. dom blir borta i tre hela veckor. orättvist, men hoppas att dom får det bra

iaf:) jag kommer ju iaf ha en lägenhet några dagar för mig själv förmodligen. skööönt!

idag har varit segt, men ännu tråkigare och segare blir det imorgon.....
måste plugga, usch:( och svenskaboken är nog den sämsta jag läst. för det är ju inte så att jag


måste läsa 100 sidor i den tills imorgon? jovisst ;o självklart när man har tusen andra saker
som måste göras, och allt man måste tänka på nu för tiden. helt knas..

hade tänkt att äta upp min morot, sen äta lite mat. sen kanske ner och sola :)
för att sedan åka hem och duscha, sätta på mig myskläder och äta kvällsis.
titta på tv och plugga den där jävla skiten..


förresten, fick reda på lite hur jag låg till i vissa ämnen idag. gick ju bra det iaf :)




blir så trött på allt och alla.. vill ha någon här!:*






puss & pill <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar