torsdag 22 januari 2009

(L)

kan ju börja med att säga att idag har varit riktigt drygt.
första lektionen var jobbig, på gympan sträckte jag ljumsken så jag kan inte, verkligen inte gå ordentligt. sen var det äcklig mat i skolan som vvanligt, och sen världens sämsta lektion.. svenska ;o hur står man ut i skolan.... sen städade vi och skyltade i cafét osv resten, det var kul!

igår fick jag reda på lite saker.
den 11 februari är jag bjuden på kryssning med syster och hennes man, eller hur man ska säga.. "man" låter så vuxet.. och deras barn:) sen blir det den 20 februari, att åka till tjeckien. (y) hoppas det blir lika roligt som alltid, om inte roligare när laki och holm följer med då:) och den 7 mars ska jag och jessica till stockholm på "modell för en dag" , bli stylade, sminkade och fotograferade :D ska bli så himla kul alltihopa!

im yours :$

nu ska jag dra till min älskade syster för hon fyller 25år idag:)
grattis <3
och grattis i efterskott, bror&sara för 5 år tillsammans:)

puss & pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar