lördag 8 augusti 2009

match&kräftskiva

shululu, idag så hade vi ju match det gick faktikst riktigt bra. även om vi inte nådde ända fram till vinst så gjorde vi alla en riktigt bra match, alla kämpade in i det sista och visst kunde vi klämt in några fler mål menmen:) tyckte vi var duktiga ändå. hihi!
sen kom jag hem, fruktansvärd huvudvärk. beror nog på vätskebrist för jag inte druckit något idag och den har inte gett med sig heller, har fortfarande lite ont. iaf så åt jag lite sallad för jag var så hungrig, sen började vi fixa iordning till kräftskivan. folket kom och vi började äta och sen blev det efterrätt och massa gott:) massa prat och mys, hur bra som helst tyckte jag.

nu sitter jag här och gör ingenting. pratar lite med folk på msn :* typ världens sötaste alex eric james christopher lomas (a) hihi
imorgon blir det sol och bad om vädret tillåter, låter ju ganska perfekt tycker jag?!:)
måste snart titta på ny bäddsoffa med tanke på att syster min tänker ta tillbaka sin.. hmm, undra vad det kan bli för något då!
nej nu orkar jag inte skriva mer.

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar