lördag 29 augusti 2009

"knäglädje"

idag var laget på en föreläsning som handlade om knän och fotbollens relaterande till knäskador för tjejer i min ålder. jag tyckte att våran föreläsare var riktigt duktig och han gjorde allt lite roligare och kunde skämta till det så man slapp somna under allt:) man fick en lite tankeställare och nu framöver kommer jag tänka allt mer på hur jag gör när jag t.ex hoppar och landar och på hur mina knän reagerar osv. det är ju behövligt också för att stärka kroppen och musklerna så dem inte hanteras fel!:)
efter föreläsningen åkte jag, matilda o emma ner på stan och köpte lite godis. jag köpte även hårband till matcherna så inte luggen faller framför ögonen (y) på tala om match så har vi ju match imorgon på klockarvallen mot slätta, kl 17.00 :) vill se dig där!
var för det andra också och tittade på skogsbo avesta if-bullermyrens ik idag och det blev 2-2, riktigt bra spel av skogsbo med tanke på att dem låg under med två mål tills nästan mitten av andra halvlek!

nu har mina föräldrar gått iväg på middag hos några och kommer inte hem förrän runt 12-1. och vad ska jag göra då? jo typ ruttna framför datorn och så. hehe... hör av er!

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar