söndag 19 juli 2009

igår+idag

jag och jessica bestämde oss för att åka någonstans igår (fredag) så vi åkte runt lite sedan skrev henis och victor h att dem skulle till lillsjön och att vi skulle komma dit, så jag och jessica tog oss dit sedan när vi kom dit var victor h, henis, victor e, viktor a, lidas, lars och robin där :) vi hade det mysigt, spelade lite gitarr och sjöng! sedan kom några österrikare som jobbade här i en vecka och alla började babbla "engelska" i mun på varann , haha (y) sedan åkte lite folk och det blev jag, lidas, jessica, victor h och lars kvar. vid 1 började vi åka hemåt, dem cyklade och vi åkte moppe bakom och lyste upp vägen åt dem:) sen åkte jag och träffade henis, vid klockan 3 kom jag hem:) tack för en underbart bra dag/kväll/natt <3
idag så gick jag och jessica på bio med hennes lillasyster och olivia, ice age 3, hihi den var bra och sedan åkte vi till avestavallen jag och jessica och tittade på pojkarna som spelade lite fotboll, henis och victor e :) sedan tog jag deras väska och åkte förbi med hos henis medans dom cyklade hem dit. sen blev det att vara mer med jessica, vi åkte till åkes och sedan blev det åka runt lite. följa med jp till bengtsbo och sen åkte jag och jessica ner på holmeen. där var henis, victor e och jesper o några. men vi gick och satte oss på bryggan och knäppte lite kort och pratade skit :) (y) efter det så pratade vi en stund med victor e, cyklade på hans cykel och bara hade allmänt roligt. alex, victor, jessica och jag väntade en evighet på henis och jonte. men sen åkte victor hem och vi fortsatte vänta, då kom en läskig gubbe och var helt konstig ;o sen iaf så åkte jag och jessica och träffade henis när han väl kommit hem. och nu är jag hemma! tacktack för denna dag<3

jag finns här för dig i alla lägen, du är helt underbar och jag tänker inte mista dig vännen min. jag bryr mig så sjukt mycket om dig och kommer alltid stå på din sida vad som än händer! utan dig så finns inte jag, du stödjer mig och får mig vilja vakna på morgonen. du är en så sjukt bra vän så jag vet inte vad jag ska tycka om allt som hänt :'( jag älskar dig!

pusss&pill :*

1 kommentar:

  1. sv; ja det blev lite konstigt/jobbigt/besvärligt ett tag eller vad man ska säga:s aja, kul hade vi ändå<3

    SvaraRadera