söndag 12 juli 2009

bästabästabästa

hejsan! nu är jag hemma från danmark, kom hem vid midnatt igår:) har varit en toppenresa, en toppencup och med laget har det varit bäst. matcherna gick som det gick och vi kom 4a i gruppspelet sedan spelade vi b-slutspel och förlorade när det var 3min kvar av förlängningen på ett tur mål, men vi kämpade in i det sista och jag tyckte vi spelade riktigt bra! sen kan man ha lite otur ibland och det har vi alla.
vi åkte buss till gbg, färja till danmark och bodde på strandby skola. först trodde vi det bara skulle va sämst folk där men sen kom älvsjö grabbarna, det blev toppen (y) dom var hur snälla och underbara som helst. saknar dom redan! dagarna gick, vi besökte stranden och vi åkte och tittade på massa fotboll:) allting har varit bra.
maten var sådär men man ska inte klaga, glada att vi ens fått någon mat. haha!

vet inte vad jag ska skriva, det har varit obeskrivligt roligt och jag hoppas vi gör om denna eller gothia nästa år:D
köpte iaf två tröjor med dana cup märke på. (:


pusss&pill :*

1 kommentar:

  1. det var riktigt kul i danmark! nästa år där om inte någon annan stans(y):)<3

    SvaraRadera