söndag 7 juni 2009

kom tillbaka . jag vill inte vara utan dig

jag vill inte att du ska vara borta. den dagen du försvann så förvandlades allt till kaos! det finns inte ord för hur mycket du betydde för mig, hur glad jag blev varje gång jag såg dig. hur du tog hand om mig och brydde dig så mycket och försökte göra allt för att jag skulle få ett bra liv?! alla gånger du skjutsade hem mig när jag inte hade någon skjuts och du inte ville att jag skulle gå, du var som en bror för mig och jag saknar dig så fruktansvärt mycket. jag kommer ihåg att jag fick ett samtal och personen sa att ägaren på pizzerian hade dött, jag trodde jag skulle bryta ihop. samtidigt var jag ute med några kompisar, jag åkte och tänkte på det hela tiden och när jag kom hem den kvällen grät jag floder, jag kunde inte sluta.. alla gånger jag var hos dig när jag inte ville vara kvar i skolan och dem gångerna jag bara var där för jag inte hade något att göra, du behandlade mig som din lillasyster! jag vet inte hur jag ska förklara hur jag mådde efter din bortgång.. jag läste tidningen och fotot på dig, texten om hur allting hade gått till vid krocken och jag har fortfarande artiklarna kvar i mitt rum! det är så svårt att tänka tillbaka, att det snart gått två hela år. den 10 juni, om tre dagar. så har det gått två hela år . det är ofattbart! jag saknar dig och vill att du ska komma tillbaka för du var som min högra hand, du hjälpte mig i alla lägen och tröstade mig hela tiden. du var den enda som skulle komma finnas där för alltid. sista gången vi sågs var precis som om du visste att du skulle försvinna, för det var som ett så stort farväl när vi kramades och du skjutsade hem mig och sa att du ville att jag skulle må bra jämt och att du älskade "din lilla flicka". du var så bäst, du kommer alltid vara bäst. jag har inte glömt dig och jag hoppas du vakar över mig dag som natt, jag behöver dig och vill veta att du är med mig. jag kommer ihåg blommorna jag la, kortet jag skrev. snälla ta åt dig av allt jag skrev, du är den enda som skulle kunna förstå mig just nu. älskade du! jag är så ledsen att jag inte har dig i livet :'( <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar