lördag 6 juni 2009

en som du.

tänk att jag fått uppleva dem stunderna med dig, att en människa kan göra en annan människa så glad. att man ha så kul och mysigt på samma gång! such a feeling. kyss<3 jr

idag har jag varit i skolan sedan blev det stan med jp (: köpte lite smått. ett par ljusa jeans leggings och ett nytt linne som kom till veromoda idag faktiskt, gul färg. passar finfint nu till sommaren! kan ta kort och lägga in imorgon eller så. sedan kom henis och gjorde oss lite sällskap, vi åt glass och sen stack han med sin syster:) jag och jp åkte hem till var för sig, jag tog det lugnt och väntade på att kvällen skulle komma. åkte hem till (k) där jag spenderat tiden fram tills nu klockan 01.35 ungefär. hihi
imorgon blir det nog liknande denna kväll:) på dagen får vi se vad jag hittar på.


pusss&pill :*

2 kommentarer: