söndag 31 maj 2009

hiho

tjenare. veckan blev lite stressig, men i fredags så var det ju festival, eller början på festivalen:) jag och jessica var hos frida med henne, petri, erika, emil och johanna:) det var skitkul, jag och jessica köpte snygga solglasögon! sen köpte jag en ny navelpiercing och den är jag riktigt nöjd med :D har pressat för att bli lika brun som sötisen. men vi får se hur det går när dem kommer hem från turkiet! lördags blev också hos frida men vi var där en kortis sen blev det ner till EMD !!! fyfan vilken upplevelse, bild på snyggdanny kommer sen för fick ett bra kort på han (a) grr. och dannys bror var ju inte heller dum, så jävla snygg ju! hihi. sen blev det massa karusell och lite tjafs men annars har helgen varit helbra!
nu ska jag kila på match i borlänge, mot tunabro. skriver senare!

MISSYOU!

pusss&pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar