lördag 28 februari 2009

back in business

tjoho . nu är jag hemma igen efter en lång och bra vecka i tjeckien! ätit gott, köpt lite smått och haft riktigt trevligt. dåliga och bra nyheter har jag fått, den första dåliga var att det inte blir någon daldans i år. jävla finanskris! sen kom en bra nyhet, det var att min syster beställt en resa till turkiet, den 20 augusti sticker jag. fuck skolan :D fyfan va skönt det ska bli! sen kom den hemskaste, min katt kunde inte kissa, mamma ringde och berättade det. sedan berättade pappa i förrgår att min katt hade dött.. mamma och min syster hade fått åkt till strömsholm med honom, för mamma hade blivit helt blodig när hon lyfte upp han. på vägen dit var han helt apatisk och kunde inte röra sig, när dom kom fram till strömsholm blev han röntgad och då såg dom att njurarna hade slutat fungera. katter får högst ha 150 i njurvärde och han hade 940 :( så det var redan försent. åååh, jävla skit världens mysigaste. och han var mest nere i källaren med min söta honkatt, nu har hon slutat äta p.g.a sorg :( känns så jobbigt. r.i.p <3 tillbaka till resan, ditresan och hemresan är ju alltid drygt. 23 timmar på buss, men det gick rätt bra ändå. fick ett par skor av pappa som han köpte åt mig där och sen har jag köpt lite smått! men åt ute 2 dagar och på hotellet resten, gott var det. eller iaf att äta ute, hotellmaten duger. saknade inte avesta ett dugg, ville vara kvar där nere. träffade en del nytt folk, glada människor dedär!:) klämde fingret i en balkongdörr p.g.a august ;p jaja.. man får väl stå ut! haha. allting har varit helt bra:) tack för en bra vecka<3 nu ska jag snart till min morbror för han fyllt år, ikväll kommer några hit och äter och min bror kommer hem från thailand:)

pusss & pill :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar